با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات
تحلیل گفتمان
تحلیل محتوای نیمکت‌نوشته‌ها و دیوارنوشته‌های مدارس متوسطه و دانشگاه‌های شهر اردبیل از دیدگاه زبان‌شناسی اجتماعی

ملاحت شعبانی مینااباد؛ شبنم علی محمدی

دوره 2، شماره 3 ، شهریور 1398، ، صفحه 11-24

https://doi.org/10.30473/il.2019.43394.1214

چکیده
  نیمکت‏‌نوشته‌‏ها و دیوارنوشته‌‏ها یکی از انواع کژرفتاری و تخریب اجتماعی است که عمده‏‌ترین مظاهر آن در مدارس، دانشگاه‏‌ها و مؤسسه‏‌های عمومی قابل رؤیت است.  این مطالعه بر اساس نظریۀ دورکیم (1995) در بُعد کژرفتاری به بررسی تحلیل محتوای نیمکت‌‏نوشته‏‌ها و دیوارنوشته‏‌های مدارس متوسطۀ دورۀ دوم و دانشگاه‏‌های ...  بیشتر